Drodzy Goście !
W trosce o bezpieczeństwo oraz porządek przedstawiamy Państwu obowiązujący regulamin. Regulamin pobytu w naszych domkach określa obowiązki osób korzystających z wynajętego domku wypoczynkowego.
- Wynajem domku obejmuje liczbę do 4 osób.
- Każda dodatkowa osoba może zostać dokwaterowana, po wyrażeniu zgody przez właściciela oraz za dodatkową opłatą.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu. Wszelkie indywidualne sytuacje prosimy omawiać z właścicielem.
- W przeciągu 3 dni od dokonania rezerwacji wymagana jest wpłata zadatku równowartości 30% całkowitego kosztu pobyty.
- Pozostałe należności związane z wynajęciem domku wypoczynkowego należy uiścić w pierwszym dniu pobytu (wszyscy wczasowicze obowiązani są uiścić opłatę klimatyczną ustaloną przez Gminę Kołobrzeg).
- Na czas pobytu w domkach pobierana jest kaucja zwrotna w wysokości 200 zł.
- Nie bierzemy odpowiedzialności za wartościowe przedmioty pozostawione w domku. Za wszystkie osobiste przedmioty znajdujące się w domku odpowiedzialność ponoszą wyłącznie osoby wynajmujące domek.
- Wszelkie usterki, zniszczenia prosimy zgłaszać niezwłocznie właścicielom posesji.
- Wychodząc należy sprawdzić, czy urządzenia elektryczne zostały wyłączone, a okna i drzwi zamknięte
- Wynajmujący domek odpowiadają materialnie za szkody zaistniałe w czasie pobytu. Goście zobowiązani są do przestrzegania regulaminu w zakresie bezpieczeństwa pożarowego.
- Wynajmujący domek na czas pobytu mogą korzystać z płatnego, niestrzeżonego parkingu . Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za szkody związane z pozostawieniem przez najemcę samochodu na parkingu niestrzeżonym
- W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Prosimy o nie wynoszenie z domków przedmiotów stanowiących ich wyposażenie.
- Śmieci i inne odpady należy składować w pojemniku znajdującym się na zewnątrz domku.
- Przekazanie i odbiór domku wypoczynkowego następuje w obecności właściciela.
- Na terenie posesji obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 7:00.
- Osoby odwiedzające Gości zobowiązane są opuszczenia obiektu najpóźniej do godziny 22.
- W przypadku nie przestrzegania regulaminu właściciel domku może wypowiedzieć umowę najmu ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu poniesionych kosztów przez wynajmującego
- Wynajmujący nie może udostępnić doku innym osobom niezameldowanym w „Piaskowych Domkach” nawet jeśli nie upłynął termin, za który uiścił opłatę.
- Najemca jest zobowiązany pozostawić domek w stanie jakim go zastał ( ściągnięta pościel, uporządkowana powierzchnia), w przeciwnym razie zostanie pobrana opłata za uporządkowanie domku w wysokości 100 zł.
- W ogrodzie znajduje się plac zabaw (ogrodowy) używanie tylko na własną odpowiedzialność.
- Nie wyrażamy zgody na pobyt zwierząt.